maanantai 21. heinäkuuta 2008

Bulgaria 2008

Anna pisteesi ma 28.7. klo 20 mennessä Kuppilan yksärillä.

Pisteytys on 10-8-6-5-4-3-2-(1) .

Sanoitukset:

1. Hullu DJ, syö vaikka pääs
2. Sut pelastan
3. Vain unelmaa
4. Sitkeys palkitaan
5. Pää sekaisin
6. Tiskijaska
7. Vie mut tänään
8. Mut kuitenkin





1. Hullu DJ, syö vaikka pääs

Katsokaa kuinka hullu
DJ, on niin hullu
Katsokaa kuinka hullu
DJ, on niin hullu
Katsokaa kuinka hullu
DJ, on niin hullu
Katsokaa kuinka hullu
DJ, on niin hullu

On niin hullu
On niin hullu
Ja syö vaikka pääs
Syö vaikka pääs

Hullulle tässä vinkki
DJ, syö vaikka pääs
Hullulle tässä vinkki
DJ, syö vaikka pääs
Hullulle tässä vinkki
DJ, syö vaikka pääs
Hullulle tässä vinkki
DJ, syö vaikka pääs

Syö vaikka pääs
Syö vaikka pääs
Ja on niin hullu
On niin hullu
Syö vaikka pääs





2. Sut pelastan

Lauantai sut nostaa kattoon
Ota kii, sut pelastan
Kun sunnuntai sut liimaa mattoon
Ota kii, sut pelastan

Lauantai sut nostaa kattoon
Ota kii, sut pelastan
Kun sunnuntai sut liimaa mattoon
Ota kii, sut pelastan

Tuu pelastamaan
Sut pelastan
Tuu pelastamaan
Sut pelastan

Lauantai sut nostaa kattoon
Ota kii, sut pelastan
Kun sunnuntai sut liimaa mattoon
Ota kii, sut pelastan

Lauantai sut nostaa kattoon
Ota kii, sut pelastan
Kun sunnuntai sut liimaa mattoon
Ota kii, sut pelastan

Tuu pelastamaan
Sut pelastan
Tuu pelastamaan
Sut pelastan
Sut pelastan





3. Vain unelmaa

Yhden soolon verran aikaa
Ikuisuus vain unelmaa
Tai yhden kiepin verran lankaa
Ikuisuus vain unelmaa

Yhden soolon verran aikaa
Ikuisuus vain unelmaa
Tai yhden kiepin verran lankaa
Ikuisuus vain unelmaa

Siis vain unelmaa?
Vain unelmaa
Siis vain unelmaa?
Vain unelmaa

Yhden soolon verran aikaa
Ikuisuus vain unelmaa
Tai yhden kiepin verran lankaa
Ikuisuus vain unelmaa

Yhden soolon verran aikaa
Ikuisuus vain unelmaa
Tai yhden kiepin verran lankaa
Ikuisuus vain unelmaa

Siis vain unelmaa?
Vain unelmaa
Siis vain unelmaa?
Vain unelmaa
Vain unelmaa





4. Sitkeys palkitaan

Ymmärrätkö mua sä yhtään?
Naisen "ei" ei ole ei!
Kun tarkoitin mä kyllä "kyllä",
Liikaa lie kai kainoutein

Ymmärrätkö mua sä yhtään?
Naisen "ei" ei ole ei!
Kun tarkoitin mä kyllä "kyllä",
Liikaa lie kai kainoutein

(Mies vaivaa hei nää)
Sen hyvitän
(Mies vaivaa hei nää)
Sen hyvitän

Ymmärrätkö mua sä yhtään?
Naisen "ei" ei ole ei!
Kun tarkoitin mä kyllä "kyllä",
Liikaa lie kai kainoutein

Ymmärrätkö mua sä yhtään?
Naisen "ei" ei ole ei!
Kun tarkoitin mä kyllä "kyllä",
Liikaa lie kai kainoutein

(Mies vaivaa hei nää)
Sen hyvitän
(Mies vaivaa hei nää)
Sen hyvitän





5. Pää sekaisin

Näytä, missä hamppu kasvaa
Haluun mennä sekaisin
Ja anna hieman lamppurasvaa
Haluun mennä sekaisin

Näytä, missä hamppu kasvaa
Haluun mennä sekaisin
Ja anna hieman lamppurasvaa
Haluun mennä sekaisin

(Sut sekaisin saan)
Pään sekaisin
(Sut sekaisin saan)
Pään sekaisin

Näytä, missä hamppu kasvaa
Haluun mennä sekaisin
Ja anna hieman lamppurasvaa
Haluun mennä sekaisin

Näytä, missä hamppu kasvaa
Haluun mennä sekaisin
Ja anna hieman lamppurasvaa
Haluun mennä sekaisin

(Sut sekaisin saan)
Pään sekaisin
(Sut sekaisin saan)
Pään sekaisin
Pään sekaisin





6. Tiskijaska

Diggaan sua, oi tiskijaska
DJ Jaakko, herää jou!
Ja kunnon mies on Ukko Nooa
DJ Jaakko, herää jou!

Diggaan sua, oi tiskijaska
DJ Jaakko, herää jou!
Ja kun on yö, se Ukko riiaa
DJ Jaakko, herää jou!

Mut herätä, babe
Ei herää, ei
Mut herätä, babe
Ei herää, ei

Diggaan sua, oi tiskijaska
DJ Jaakko, herää jou!
Ja kunnon mies on Ukko Nooa
DJ Jaakko, herää jou!

Diggaan sua, oi tiskijaska
DJ Jaakko, herää jou!
Ja kun on yö, se Ukko riiaa
DJ Jaakko, herää jou!

Mut herätä, babe
Ei herää, ei
Mut herätä, babe
Ei herää, ei
Ei herää, ei






7. Vie mut tänään

Ootko nyt valmis seikkailuun?
DJ, mut onkeesi saat
Ja voitko tyydyttää mun kaipuun?
DJ, hei, vie mut tänään

Ootko nyt valmis seikkailuun?
DJ, mut onkeesi saat
Ja voitko tyydyttää mun kaipuun?
DJ, hei, vie mut tänään

(Sut onkeen mä saan)
Vie mut tänään
(Sut onkeen mä saan)
Vie mut tänään

Ootko nyt valmis seikkailuun?
DJ, mut onkeesi saat
Ja voitko tyydyttää mun kaipuun?
DJ, hei, vie mut tänään

Ootko nyt valmis seikkailuun?
DJ, mut onkeesi saat
Ja voitko tyydyttää mun kaipuun?
DJ, hei, vie mut tänään

(Sut onkeen mä saan)
Vie mut tänään
(Sut onkeen mä saan)
Vie mut tänään

Vie mut tänään





8. Mut kuitenkin

Illan hetki on se kaunein
Kun mut huomaat vihdoinkin
Ja illan retki on se haikein
Kun jätät mut kuitenkin

Illan hetki on se kaunein
Kun mut huomaat vihdoinkin
Ja illan retki on se haikein
Kun jätät mut kuitenkin

Vain mut kuitenkin
Mut kuitenkin
Vain mut kuitenkin
Mut kuitenkin

Illan hetki on se kaunein
Kun mut huomaat vihdoinkin
Ja illan retki on se haikein
Kun jätät mut kuitenkin

Illan hetki on se kaunein
Kun mut huomaat vihdoinkin
Ja illan retki on se haikein
Kun jätät mut kuitenkin

Vain mut kuitenkin
Mut kuitenkin
Vain mut kuitenkin
Mut kuitenkin
Mut kuitenkin